2009年5月13日 星期三

情緒低落

第一係次自己Blog 打D咁既事~終於提起心情係自己Blog打起第一粒字
事原係今早起身開始個心就一直唔舒服
心好痛~拿住拿住咁痛~非常辛苦~起床後眼濕濕~忍不住留下淚
心情就由那一刻開始一直向下走
本打算落街行下會心情好點~最終都係沒有改變~反而重差左~
對上一次係咁算是五前年了~
朋友見我不多說話也問了我是否有心事
我只是說說我沒事~只是睡沒醒
抱著剛從朋友手中拎回來的平安包~喊左陣
洗個面冷靜下來~不久又再亂想了事情
只是跟LingLing &米米說了我心情不好不想多說話
我最不想讓"你"知道~因為我怕你會擔心
喊係解決唔到問題~但今次我就唔知為咩咁喊左好耐
在打呢編文章時心情也未平伏~眼也是紅紅的...

沒有留言:

張貼留言