2007年9月9日 星期日

豆漿機

今日同哥哥去左葵芳行街街

買左個攪拌機@0@v

之跟Sunny打黎~走左去搵佢~

個衰佬又蝦我架車車啦~深藍加一點紅.......

又係時候要換軚同買牌費



7 則留言:

  1. 威馬豆漿機超方便....

    回覆刪除
  2. 威馬豆漿機我都有考慮過!! 但我唔要煮豆個功能所以對我黎講攪拌機岩我多D 重可以整奶昔

    回覆刪除
  3. 我睇威馬可能會威D方便D

    回覆刪除
  4. 我都知~但佢多左個我唔想要已功能!煮豆! 所以最後冇選擇到

    回覆刪除
  5. 豆漿機 ??  easy work ?

    回覆刪除
  6. 會唔會好難洗..

    回覆刪除
  7. 好易洗架@@v

    回覆刪除