2007年9月2日 星期日

最新發現

最近先知原來陽光椰子豆奶,蜜瓜豆奶都係含有魚類製品
現在發現原來橙汁都有架
飲左咁多年都唔知~作死囉~咁大整古~



15 則留言:

  1. 噤, 即係咩啊 

    回覆刪除
  2. 4眼:我媽是素食者~原來佢一直都在破戒 小花貓:者係素食者不能食用

    回覆刪除
  3.   換唔到俾張相妳save 啦!

    回覆刪除
  4. 我要熊仔呀公仔呀

    回覆刪除
  5. 剎剎剎........破左剎生

    回覆刪除
  6. 係殺殺殺~殺死你

    回覆刪除
  7. 因為你唔比公仔我~ 又唔送套鈴比我唔開心~ 要殺殺殺~殺死你

    回覆刪除
  8. 由於4眼哥哥唔知我係乜水驚都係正常

    回覆刪除
  9. 唔洗擔心~ 搵日我又路過咪幫你影番幾張靚相放上網囉

    回覆刪除