2007年6月21日 星期四

失敗品

今天一早起身就去買材料整蘋果批...
由於新爐唔識控制火力...所以咁.............


打開睇下D餡~係咪好好味呢~

吸收左蘋果批既錯處
就把用淨既麵團整了蛋撻~



第一次整.都算可以~下次會整好D架啦



6 則留言:

  1. 唔緊要ge,下次一定會整得更好,我期待你下次的蘋果派~你d蛋撻整得好靚丫~個樣仲好似葡撻呢!

    回覆刪除
  2. 蘋果批... ......呢個係 葡撻嗎? .....唔好..

    回覆刪除
  3. 唔緊要...努力再嘗試一定會一次比一次好o既! 你焗既時候有無分開上下火焗呢, d陷料基本已經熟你最好先焗個底先, 認為ok後再焗個面, 上色就ok啦.......

    回覆刪除
  4. momo : 謝謝你的支持^^我估係葡撻掛 因我加左小小沙糖係面~ 所以做到個面咁 4眼:D蘋果批留比你食呀 唔怕喎唔會食死人既~我想係葡撻掛 Connie媽 :我又真係冇分上下火黎焗~下次試下分開焗先~謝謝提點

    回覆刪除
  5. but d餡睇落好好食wor...@@ 再試一次應該知點控制個火力架LA ^^

    回覆刪除
  6. d餡同個低都好好食~係個面先係咁 整蛋撻控制到所以食得~冇變蕉

    回覆刪除