2007年6月17日 星期日

提早做節

由於星期日係父親節~所以我就提早同契爺食飯
佢同我講好掛住D馬拉糕~所以就去左元朗"大榮華"等位
裝修後都係第一次去~環境好左~但服務一樣係差
我8:30PM去到等位~以為有排等點知等左15分鐘就話有位
但唔齊人佢唔比位我地~再等多15分鐘又有位~佢照比我地
比起以前快左好多好多好多有位(聽人講試過等個半鍾先有位)


菠蘿炒花皮+五味雞(我好鍾意食架>.<)

我之愛軟殼蟹

蟹肉翅

豬油撈飯



去大榮華的主要原因(馬拉糕)
3個人去食~食左$564...............!!哈哈~最緊要開心


4 則留言:

  1. 入咗元朗!食豬油撈飯!+10磅

    回覆刪除
  2. 我契爺食唔肥既~ 佢不知食得幾開心~

    回覆刪除
  3. 我一直都好想去食, 又想睇下滔滔係唔係度, 不過太遠..

    回覆刪除

  4. 童姥東尼 :九龍灣都有一間^^可以去試下~又唔算太遠

    回覆刪除