2007年6月12日 星期二

鳳梨酥雞仔酥

今天去了怪師傅道學整鳳梨酥同雞仔酥
哈哈~非常之好玩~就黎分享下成品啦



入爐前~係咪好正常~重幾靚呢~


出爐之後......走左樣~重有隻訓低左


一家三口


龜仔酥


豬仔酥


同埋最好味既~我都幾鍾意食既~鳳梨酥


6 則留言:

  1. 多謝你的讚賞呀! 你都整得好靚. 如果比我整這些公仔, 我都整得唔好啦. 咁高難度. 所以你已經好叻的了.  

    回覆刪除
  2. 多謝你來呀^^!! 我第一次整只係見師傅位徒弟做得咁靚又學下佢

    回覆刪除
  3. 可以給我一個嗎?

    回覆刪除
  4. 絕對可以 要送到元朗那兒收貨

    回覆刪除
  5. 係阿肥道收貨好冇呢

    回覆刪除